Σελίδα Αρχηγού ΓΕΑ Εορτή του Προστάτη της Πολεμικής Αεροπορίας 2013 F-16 Demo Team T-6A Demo Team Άσκηση Καμπέρος 2014 2nd CSDP Olympiad Βίντεο Wallpapers Μουσείο ΠΑ ΣΕΠΑ 124 Πτέρυγα Βασικής Εκπαίδευσης Διακλαδικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ενόπλων Δυνάμεων Ενημέρωση Μερισματούχων ΜΤΑ

Blackburn "Velos" T.3/T.3A

Ρόλος : Τορπιλόπλανο

Διαστάσεις : Εκπέτασμα 14.78 m, μήκος 10.82 m

Κινητήρας : 1 x NAPIER LION V των 465 ίππων, ΙΙΒ των 450 ίππων

Οπλισμός : 1 X LEWIS, 4X230 lbs Βόμβες ή 1 Τορπίλη

Πλήρωμα : 2

Αριθμός : 16

Χώρα Κατασκευής : Μεγάλη Βρετανία - Ελλάδα

Το πρώτο επιχειρησιακό αεροσκάφος που κατασκευάσθηκε στην Ελλάδα. Βρετανικής σχεδίασης της εταιρείας BLACKBURN, η οποία είχε αναλάβει και την οργάνωση του Εργοστασίου Αεροπλάνων Φαλήρου (ΕΑΦ). Αγοράσθηκαν τέσσερα αεροσκάφη και άλλα δώδεκα κατασκευάσθηκαν στο ΕΑΦ. Τα αεροσκάφη αρχικά είχαν πλωτήρες, αφού προορίζονταν για το Ναυτικό Αεροπορικό Σώμα (ΝΑΣ). Μετά την ενοποίηση των αεροποριών (1930) συνέχισαν να χρησιμοποιούνται χωρίς πλωτήρες με συμβατικό σύστημα προσγείωσης, αν και αναφέρεται ότι υπήρχαν ακόμη ελάχιστα υδροπλάνα αυτού του τύπου μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’30. Έφεραν κωδικούς Τ-11 έως Τ-26 και ήταν ολόκληρα βαμμένα με χρώμα αλουμινίου. Εθνόσημα υπήρχαν στις πτέρυγες, το πηδάλιο διεύθυνσης και τα αεροσκάφη του ΝΑΣ είχαν ως διακριτικό στο κάθετο σταθερό μία άγκυρα. Δύο αεροσκάφη είχαν διπλά χειριστήρια και χρησιμοποιούνταν ως εκπαιδευτικά. Το 1936 είχαν απομείνει εν ενεργεία 10 αεροσκάφη «Βέλος». Ο τύπος παρέμεινε σε ενεργό υπηρεσία μέχρι τις παραμονές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

 


Διαγωνισμός Επιλογής Σπουδαστών AΣΕΙ - ΑΣΣΥ Ακαδημαϊκού Έτους
2014 - 2015
Κοινωνική Προσφορά ΠΑ
20/7/2014 - Διάθεση Προσωπικού και μέσων ΠΑ
Διατέθηκαν 4 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα σε αποστολές επιτήρησης και αεροδιακομιδών.
Διαγωνισμοί - Θέματα ΠΑ στη Δι@ύγεια
Πρόγραμμα Δι@ύγεια