Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ανακοινώνει την προσωρινή διακοπή λειτουργίας της 337 Μοίρας Παντός Καιρού και την απόσυρση των αεροσκαφών F-4E Southeastern Regional Agreement (SRA) από την ενεργό υπηρεσία. Η τελετή έγινε στην 110 Πτέρυγα Μάχης στη Λάρισα τη 16η Δεκεμβρίου 2005 και ώρα 10:30 παρουσία του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Σπήλιου Π. Σπηλιωτόπουλου. Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας και ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας πέταξαν στον ίδιο σχηματισμό 4άδας αεροσκαφών F 4E (SRA), σε τιμητική διέλευση πάνω από το χώρο της τελετής.
Η ίδρυση της 337 Μοίρας κατά τα δύσκολα χρόνια του 1945-47, σηματοδότησε την αρχή μιας νέας εποχής για το Όπλο, ενώ η μετέπειτα πορεία της δικαίωσε κάθε προσδοκία.
Αρχικά η 337 εξοπλίσθηκε με αεροσκάφη Spitfire αλλά πολύ γρήγορα έδειξε την ετοιμότητα της για ακόμη υψηλότερους στόχους. Σε αυτήν ανήκε η τιμή να είναι η πρώτη Μοίρα της Πολεμικής μας Αεροπορίας που υποδέχθηκε μαχητικά αεροσκάφη jet, τα F-84G, και ήταν εκείνη, η 337, που εγγυήθηκε για τις συνθήκες ασφάλειας ώστε μέσα από τα σπλάχνα της να δημιουργηθεί το πρώτο ελληνικό ακροβατικό Σμήνος.
Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ετών η Μοίρα μετακινήθηκε αρκετές φορές, ενώ δέχθηκε στο δυναμικό της διάφορους τύπους μαχητικών σύμφωνα με τα προγράμματα εκσυγχρονισμού και τις εκάστοτε επιχειρησιακές απαιτήσεις. Στις αεροπορικές μας συνειδήσεις ωστόσο, η 337 έχει συνδεθεί άρρηκτα με την περιοχή της Λάρισας, την 110 Πτέρυγα Μάχης και το Phantom. Έτσι, η 337 Μοίρα Παντός Καιρού, έχοντας από το 1978 αποκτήσει το F-4E και έχοντάς το δαμάσει και μετατρέψει στο κυριότερο μέσο υποστήριξης του αποτρεπτικού-αμυντικού δόγματος της χώρας, δίκαια θεωρείται ότι πρωτοστάτησε στην αδιαμφισβήτητη επιτυχία της Ελληνικής αεράμυνας για ουρανούς ελεύθερους.
Η 337 Μοίρα Παντός Καιρού και τα Phantom κατά τα τελευταία 27 χρόνια, ήταν στον αέρα για περίπου 80.300 ώρες. Αριθμός ωρών πτήσεως ύψους ιδιαίτερα εντυπωσιακού. Κατά το διάστημα αυτό πρώτευσαν η τήρηση των διαταγών, των παραδόσεων, η αξιοπρέπεια, η σύμπνοια μεταξύ των πληρωμάτων αέρος και εδάφους και η ασφάλεια των πτήσεων. Η μικρή κοινωνία της Μοίρας ενώ δεχόταν την κατά καιρούς φυσιολογική ανανέωση στο προσωπικό της έμενε ενωμένη στις χαρές αλλά και στις λύπες, με κέντρο πάντα “το αεροπλάνο της”.
Σήμερα γυρίζει μια ακόμη σελίδα της αεροπορικής μας ιστορίας, καθώς το αεροσκάφος F-4E/SRA αποσύρεται της επιχειρησιακής δράσεως. Το κεφάλαιο 337 ΜΠΚ ωστόσο, θα συνεχίσει να υφίσταται. Η Μοίρα, αναστέλλει επί του παρόντος τη λειτουργία της και κατά συνέπεια την καταγραφή της ιστορίας της εξ αιτίας του γεγονότος της απόσυρσης. Η ψυχή της, οι δικοί της άνθρωποι, θα συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο έργο της Πολεμικής Αεροπορίας και στην αεροπορική ιδέας από άλλες υπεύθυνες θέσεις. Η Ιστορία της 337 Μοίρας, μετά από απόφαση του Ανωτάτου Αεροπορικού Συμβουλίου (ΑΑΣ), θα ξαναρχίσει να γράφεται μέσα στο έτος 2006 με τα αεροσκάφη F-16 Block 52+.