- Ρόλος: Ναυτικής συνεργασίας
- Διαστάσεις: Εκπέτασμα 14.78m, Mήκος 10.82m, Ύψος 3.73m
- Κινητήρας: 1x Napier Lion IIB or V (450 hp)
- Οπλισμός: 1 × .303in πολυβόλο τύπου Lewis, 920 lb φορτίο βομβών ή 1 τορπίλη των 18in
- Πλήρωμα: 2
- Αριθμός: 16
- Χώρα Κατασκευής: Μεγάλη Βρετανία – Ελλάδα
- Περίοδος σε υπηρεσία : 1925 – 1939
Το “Βέλος” ήταν το πρώτο επιχειρησιακό αεροσκάφος που κατασκευάσθηκε στην Ελλάδα, ως μια βρετανική σχεδίαση της εταιρείας Blackburn, η οποία είχε αναλάβει και την οργάνωση του Εργοστασίου Αεροπλάνων Φαλήρου (ΕΑΦ). Τέσσερα αεροσκάφη αγοράσθηκαν και άλλα δώδεκα κατασκευάσθηκαν στο ΕΑΦ και όλα αρχικά είχαν πλωτήρες, αφού προορίζονταν για το Ναυτικό Αεροπορικό Σώμα (ΝΑΣ). Οι ελληνικές προδιαγραφές προέβλεπαν ότι τα αεροπλάνα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για αναγνώριση, βομβαρδισμό και εκπαίδευση, ενώ θα έφεραν και τορπίλες. Η παρθενική πτήση του τύπου έγινε το Μάρτιο του 1926, με το πρώτο αεροπλάνο να βαφτίζεται “Ελπίς”. Μετά την ενοποίηση των αεροποριών (1930) συνέχισαν να χρησιμοποιούνται χωρίς πλωτήρες με συμβατικό σύστημα προσγείωσης, αν και αναφέρεται ότι υπήρχαν ακόμη ελάχιστα υδροπλάνα αυτού του τύπου μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’30. Έφεραν κωδικούς Τ-11 έως Τ-26 και ήταν ολόκληρα βαμμένα με χρώμα αλουμινίου με εθνόσημα στις πτέρυγες και το πηδάλιο διεύθυνσης, ενώ τα αεροσκάφη του ΝΑΣ είχαν ως διακριτικό στο κάθετο σταθερό μία άγκυρα. Ο τύπος παρέμεινε σε ενεργή υπηρεσία μέχρι τις παραμονές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.