Αεροσκάφη έκτος των Εκθεσιακών Χώρων

Μενού

SNCAN Nord N.2501 Noratlas (Υπόστεγο Συντήρησης)

Αεροσκάφος Nord N.2501 Noratlas κατασκευής εργοστασίου SNCAN με έτος κατασκευής 1952 με αριθμό Νηολογίου F-WFRG και αριθμό Κατασκευής 04. To Φεβρουάριο 1953 έως το Μάιο 1953 με αριθμό Νηολογίου F-ΒFRG σε Demo Tour του Εργοστασίου SNCAN στη Λατινική Αμερική.

Το Σεπτέμβριο 1953 έως Νοέμβριο 1955 στη AdlAir (Γαλλική Αεροπορία). Επιστροφή στο εργοστάσιο SNCAN το Δεκέμβριο 1955 και μετατροπή σε Ν.2503, με κινητήρες Pratt & Whitney R-2800-CB17. Επιστροφή εκ νέου στο εργοστάσιο SNCAN το Μάρτιο 1957 και μετατροπή σε Ν.2508 με αριθμό Κατασκευής 01 με βοηθητικούς κινητήρες Jet Marboré στα ακροπτερύγια και αριθμό Νηολογίου F-ΒFRG με αριθμό Κατασκευής 001Α.

Πουλήθηκε στη Δ. Γερμανία το Μάιο 1963  με αριθμό Σειράς YA+034 και αριθμό Κατασκευής 01Α. Το 1967 τροποποιείται εκ νέου σε Ν.2501 με αριθμό Σειράς 53+58 και αριθμό Κατασκευής D001Α. Παρελήφθη από την Luftwaffe (Γερμανική Αεροπορία) ως βοήθεια στις 11 Νοεμβρίου 1970 και απεσύρθη από υπηρεσία το 1987. Κατ. Ε1. το 1988 όπου διατέθηκε στην  123ΠΤΕ για εκπαίδευση. Εκδόθηκε Εντολή διάθεσης στο Μουσείο Π.Α. στις 08 Μαΐου 1995. Το α/φος φέρει δυο κινητήρες Hercules 758/759.

Grumman HU-16B ASW Albatross (ΝΑ του Υπόστεγου ΛΕΡΟΣ)

Αεροσκάφος HU-16B ASW Albatross κατασκευής εργοστασίου Grumman με έτος κατασκευής 1951 με αριθμό Σειράς 51-7190 και αριθμό Κατασκευής G250. Παρελήφθη από την KNL (Νορβηγική Αεροπορία, πρώην WH-A)  μέσω MAP το Μάρτιο του 1969 και απεσύρθη από υπηρεσία το 1996. Το α/φος κατά την διάρκεια της υπηρεσίας του υπηρέτησε με την 359 ΜΝΑΣ και έφερε το όνομα “ΘΗΣΕΥΣ”. Μεταφέρθηκε στο Μουσείο Π.Α. τον Σεπτέμβριο του 1996, παρέμεινε για μεγάλο χρονικό διάστημα σε αποθήκευση στο βόρειο άκρο του αεροδρομίου (ΜΑΕΔΥ), το 2005 μεταφέρθηκε στο χώρο του Μουσείου Π.Α. όπου και εκτίθεται. Το α/φος φέρει δυο κινητήρες Pratt & Whitney R-1820.