Ιστορία της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας – Τόμος Γ’, 1930 – 1941
H Μεσοπολεμική περίοδος από την ίδρυση του Υπουργείου Αεροπορίας μέχρι την έναρξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και η Ελληνο-Ιταλική σύγκρουση στην Αλβανία. Το 1930 ιδρύθηκε το Υπουργείο Αεροπορίας, το 1931 η Σχολή Αεροπορίας και το 1934 το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, ενώ στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού παρελήφθησαν αεροπλάνα νέου τύπου.
Με την έναρξη του Ελληνο-Ιταλικού Πολέμου, η αεροπορία χάρη στην απαράμιλλη αυτοθυσία των πληρωμάτων της κατόρθωσε να παρεμποδίσει την δράση της πανίσχυρης Ιταλικής Αεροπορίας, να συγκεντρώσει πληροφορίες για τις κινήσεις του εχθρού, να καταστρέψει σημαντικές εχθρικές γραμμές ανεφοδιασμού και να παράσχει προστασία στα φίλια στρατεύματα.
O εντοπισμός της Ιταλικής Μεραρχίας “Julia” και το κατόρθωμα του Υποσμηναγού Μαρίνου Μητραλέξη που εμβόλισε με την έλικα του Ιταλικό αεροπλάνο, αφού εξάντλησε τα πυρομαχικά του, είναι δύο σημαντικά επιτεύγματα της Αεροπορίας την περίοδο αυτή.
Οι χειριστές Η. Κουτσούκος και Κ. Οικονόμου μαζί με το Διοικητή της Α.Β. Δεκελείας Ε. Παλαιοδημόπουλο, μπροστά από ένα Potez Po 25 πριν από την απογείωσή του για το Γύρο της Ελλάδος το 1936.
Το Morane-Saulnier MS. 230 χρησιμοποιήθηκε ως εκπαιδευτικό κατά τη διάρκεια του μεσοπολέμου. Έφερε κινητήρα Salmon 9Ab 230 ίππων.
Επισμηνίας με ιδιώτες χειριστές σε εκπαιδευτικό Maurane-Saulnier MS. 230 στη Θεσσαλονίκη το 1936. Ο υπαξιωματικός φέρει ανοιχτό χιτώνιο (τύπου R.A.F), μεταλλικό διακριτικό ιπτάμενου (γαλλικού τύπου) και το νέου τύπου εστεμμένο χρυσοκέντητο ενθόσημο με εφορμώντα αετό περιβαλλόμενο από κλάδους δρυός.